sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Cum imi ajut parul sa nu se rupa

Daca ma cititi regulat, probabil stiti deja ca am obsesii cu parul. Nu il suport incurcat, nu il suport sa se pieptene greu, nu suport cand imi cade excesiv. De cand ma stiu ma pieptanam cu o perie micuta sau un piepten cu dinti desi ( nu-l suport pe cel cu dintii rari, mi se pare ca nu piaptana deloc), sau o perie de lemn.

De cand a inceput sa imi cada parul rau, excesiv as spune, imi era frica sa ma mai pieptan pentru ca ramaneam cu smoace de par in mana.. Am inceput tratamentele de par, cel mai des folosesc uleiul de argan si de cocos. Am testat si produsele Helen Seward, la care am si ramas pentru ca mi-au placut cu a reactionat pe parul meu, dar si parul la ele. Parul a inceput sa nu mai cada asa excesiv, dar din nou cand bagam peria in el, ramaneam cu un sfert din el in perie...

Ma ingrozea gandul cand trebuia sa ma pieptan.. de aia si evitam sa ma mai pieptan, imi purtam parul strans mereu intr-un coc, ca sa nu se observe prea tare faptul ca nu este pieptanat.

Am tot vazut pe net, renumita perie Tangle Tweezer, dar sincera sa fiu.. ma gandeam cu ce poate fi diferita de o perie normala, adica ce?! Nu toti peri are care piaptana?! Ce are diferit!?

Vazand atatea review-uri pozitive, am zis ca asta e fac o mica gaurica la buget si ma risc si o cumpar. Si bine am facut!! De ce spun asta?!?


Pai haideti sa va arat cum am trecut de la dreapta, la stanga :)

Se poate observa cu ochiul liber diferenta dintre peria mea, si peria Michel Mercier.  Peria mea e "imbibata" in par , si asa era de fiecare data cand ma pieptanam. Am decis sa imi cumpar peria Michel Mercier  de la I.Gabriella Make-up & More, dat fiind faptul ca am fost multumita de produsele achizitionate de la ei in ultimul timp, am zis ca e timpul sa iau si peria ca tot aveau pe stoc.

Peria este confectionata dintr-un plastic rezistent, cu dintii dispusi strategic pentru a nu se incalci in firul de par si al rupe. 


Pe fata este embosat numele firmei. Se vede diferenta intre cantitatile de par din perii. Acum ma pot pieptana fara frica ca raman fara par in cap, chiar daca foloseam ulei de par pentru a-l descurca.

Consider ca am facut cea  mai buna investitie de pana acum. Si va recomand sa va informati bine despre un produs atunci cand vreti sa il cumparati, daca se potriveste exact nevoilor voastre. Am uitat sa va zic, ca peria poate fi folosit si la masajul scalpului, face minuni !! "Tepii" nu agreseaza scalpul sub nici o forma. Pana si fata mea foloseste peria, ea care era "certata" cu asa ceva.

Pentru mai multe produse disponibile va recomand sa vizitati pagina de Facebook la mai mult de 3 produse cumparate aveti o reducere substantiala.

Voi ati folosit astfel de perii? Dar peria Michel Mercier stiati de ea?



Image and video hosting by TinyPic


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!