vineri, 13 noiembrie 2015

Review Ulei de Trandafiri Oriflame

De cand ma stiu am tenul mixt, usor spre gras. Dar am observat o schimbare in ultima vreme, nu inteleg de ce pielea din jurul sprancenelor mi se usuca excesiv.. Imi raman cojite ca "matreata"...

Pentru mine este destul de deranjant aspectul asta, pentru ca atunci cand folosesc fond de ten, se descuameaza pielea si se vede foarte urat fondul de ten. Si am inceput sa caut pe internet solutii care sa imi hidrateze pielea mai in profunzime si sa ma ajute. Si asa am ajuns la beneficiile uleiului de trandafiri.  Uleiul de trandafiri se obtine prin presarea la rece a petalelor de trandafiri, in ulei de susan.

Pe langa faptul ca are rol de hidratare intensiva a pielii, de a estompa ridurile, este extrem de benefic si in afectiuni cutanate. Si unde mai pui si faptul ca are un miros deosebit, Cine nu ar vrea sa miroasa autentic a trandafir!?

Intamplarea face, ca am o prietena care este reprezentant Oriflame. Si cum sunt cumparator fidel, si eram si in cautare de "ceva" hidratant, cand rasfoiam paginile catalogului, mai pe la sfarsit am descoperit o oferta ce continea Ulei de Trandafir. Hmm.. mi sa aprins beculetul !! Ce ar fi sa incerc?!



Pe langa alte produse care mi le-am achzitionat, am decis sa iau si acest ulei. In cateva zile a venit si comanda.. Am fost putin surprinsa, pentru ca... era destul de mic contrar asteptarilor mele ( din ce vazusem in poza din catalog ). Dar am inteles dupaia de ce. Fiind ulei, este mai dens, deci se consuma mai greu, si nu este nevoie de cantitate mare.


Uleiul are o cantitate de doar 25 ml. Poate vi se va parea putin dar il folosesc de aproximativ 3 saptamani, si totusi nu se simte la cantitate. De cand il folosesc am observat o imbunatatire la aspectul pielii, a devenit mai hidratata cu siguranta, nu mai am pielea uscata deloc in jurul sprancenelor, este mai elastica si mai luminoasa.


Uleiul are o aroma autentica de trandafir, imi place ca mirosul nu este sintetic. Este ulei in adevaratul sens al cuvantului. Singurul lucru care imi displace la el este faptul ca imi ramane pelicula uleioasa pe fata, dar il aplic doar seara si il las sa isi faca efectul pana dimineata cand ma spal.

Mi se pare mai eficient sa folosesc un ulei de fata decat o crema, pentru ca uleiul actioneaza mai in profunzime, si hidratarea este garantata. Pe langa acest ulei de trandafiri folosesc si o apa micelara bio de trandafiri, dar revin cu articol despre ea :) . 

Am mai achizitionat pe langa acest ulei si 2 balsamuri de buze si un ruj hidratant, vi le voi prezenta intr-un articol separat.

Va las si lista de ingrediente in caz ca va intereseaza. Apreciez ca nu are alcool.


Voi ati folosit acest ulei? Dar produse Oriflame? Cum vi se par?






Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!