miercuri, 11 noiembrie 2015

WishList RainbowOutlet

Sunt o mare fana a cumparaturilor online. Cum am scris si in articolul trecut, imi place sa imi fac cumparaturile ce contin haine, online. Imi este mai simplu, imi place sa stau sa studiez bine piata, preturile, materialele, in mare parte le cunosc stiu ce inseamna polyesterul, bumbacul, smd. Imi este foarte dificil sa ma deplasez cu orele la Mall pentru a studia articolele vestimentare, cu copii dupa mine.

Cine are copii cam cunoaste situatia, unul vrea colo, unul colo, se plictisesc. Asa ca, atunci cand isi fac somnicul de pranz, mami sta linistita la laptop si vaneaza haine :).  De curand am descoperit un magazin, cu haine de firma la preturi ....MICI !! Iar acest lucru mi-a atras atentia. Am inceput sa parcurg "foile" site-ului, si am gasit haine de la branduri renumite precum Zara, Bershka, Stradivarius, etc.

De curand mi-am schimbat jobul, iar tinuta mea s-a schimbat radical. Necesit haine office, deoarece reprezint o firma mare, si trebuie sa fiu imbracata cu gust. Aici pe site am gasit cateva articole care mi-au placut enorm. Imi place sa port rochite, in orice anotimp, nu imi este teama de frig deoarece majoritatea timpului mi-l petrec in masina.



Am  gasit aceasta rochita de la SUBLEVEL care imi place la nebunie.


Imi place lungimea ei medie ( la inaltimea mea, nici nu mi se potriveste nici scurta nici lunga, sunt miniona) iar curelusa din talie ii da un aer casual. Ce mi-a mai placut la ea a fost detaliul de la gat care se intinde si pe spate, este un fel de dantela transparenta, dar imi place ca dezgoleste corpul intr-o maniera delicata :) Am sa o asortez cu un colier finut la gat si cu o gentuta de mana. Deasupra as purta un cardigan, ba chiar am vazut unul super dragut pe site.

Un alt articol care mi-a placut a fost aceasta bluzita de la Zara.


Imi place detaliul de la gat, si imprimeul de pe ea. Nu mai trebuie s-o accesorizez cu lantisor. Consider ca o pereche de blugi drepti ar fi suficienti. Daca stau sa ma uit mai bine i-ar merge si o curelusa in talie. 

Si ca tot vorbeam de blugi, mi-au placut acesti blugi tot de la Zara, sunt pe gustul meu, nu prea "zdrentuiti", drepti, si usor casual, se potrivesc perfect tinutelor mele pentru job. Cu o pereche de ghetute cred ca merg perfect si nici nu sunt scumpi deloc. 

Si cum nici o tinuta nu ar fi completa, am gasit si o gecuta de la SubLevel, pe care am s-o imbrac in zilele geroase de iarna, cand nu folosesc masina. Imi place ca este usor cambraca, peste talie, si are un usor guler. Imi plac buzunarele laterale ce par a fi destul de adanci, sunt genul care car dupa mine in buzunare de toate, de la chei, bomboane servetele si tot felul de acareturi de urgenta :)

Acesta ar fi wishlist-ul meu de pe rainbowoutlet.ro, totalul cumparaturilor mele nu ar fi mare, ba chiar nu imi face gaura in buget. Astfel cu mai putin de 300 de lei mi-am ales 2 tinute si o geaca. Nu mai tin minte de cand n-am mai cheltuit doar 300 de lei pe 2 tinute... Am vazut ca au si incaltaminte dar si accesorii, am sa trag un ochi si pe acolo pentru ca am vazut cate ceva ce mi-a facut cu ochiul. Magazine de acest gen sunt foarte putine, care ofera calitate la un pret decent raportat traiului nostru, si care isi poate permite absolut oricine. Transportul la comenzi de peste 150  de lei este gratuit ( nici nu cred ca ai putea rezista tentatiei sa iei ceva mai putin ). Sunt foarte incantata ca am descoperit acest site, si cu siguranta voi deveni client fidel. Am sa va tin la curent cand imi voi comanda produsele si voi face un articol de tip Haul. 









Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!