luni, 9 noiembrie 2015

Wishlist SheIn

Cand vine vorba de haine, sunt adepta magazinelor online. Pana acum nu mi sa intamplat sa imi gresesc marimile, sau sa primesc produse necorespunzatore. Deci am incredere. Dar am cautat bine magazinele, m-am documentat inainte despre tot ceea ce trebuia sa stiu, si abia apoi am dat comanda.


In ultima vreme pe facebook, am tot vazut foarte multe bloggerite care isi comanda hainele de pe SheIn.com , si sincera sa fiu am vazut si eu o multime de articole vestimentare care mi-au facut cu ochiul. Nu prea m-am incumetat sa cumpar haine "din afara", din cauza pretului mare la transport, a taxelor vamale si asteptarea prea lunga a produselor. Dar tot vazut recenzii bune despre SheIn, am decis sa incerc si eu mai ales ca au reduceri substantiale in perioada asta plus taxele platite de ei, deci, de ce nu?!



M-am tot uitat pe site si sunt atatea produse ca mi-au facut cu ochiul... Dar m-am limitat la cateva pe care mi le-as dori in acest moment. Am creat un wishlist in care sa vi le prezint si voua.

Pentru inceput am ales un ploveras care mi-a placut enorm. Imi place si materialul dar imi place designul lui, mi se pare deosebit cu acea floare crosetata intr-o parte, pare unic si deosebit.


Mi se pare moale si pufos pentru vremea de afara si cred ca mi se potriveste perfect. Il gasiti aici

Un alt lucru care mi-a placut au fost aceste cizmulite. Imi place materialul lor, mai am o pereche de ugg-uri la fel din acelasi material, inca se pastreaza bine, am si o perie de scame cu rola, cu care le curat si le ingrijesc plus un spray cu care le mentin culoarea. Acei franjuri le dau un aer aparte, cred ca mi se potrivesc perfect.
Le gasiti aici

Am gasit un articol vestimentar de care pur si simplu m-am indragostit !! Aceasta jacheta imi place maxim. Imi place gulerul acela imens, dar totodata cand e inchis da un aer foarte feminin. Culoarea de asemenea ma prinde foarte bine, iar materialul este calduros. Imi place ca se inchide cu cordon, astfel ca nu sunt nevoita sa folosesc fermoare sau arici ( le urasc ).
O gasiti aici

La aceste lucruri m-am gandit sa asortez si 2 perechi de pantaloni. Una de leggings si una de blugi.
Eu port foarte des colanti, de toate felurile la care asortez bluzite asimetrice sau lungi sau chiar rochite. Aceasta pereche de colanti mi-a atras atentia prin imprimeu, pare un imprimeu 3D, pe catifea. Imi place maxim aceasta combinatie iar pentru vremea de afara sunt perfecti.
Ii gasiti aici
Iar blugii imi plac prin simplitatea lor, prin croiala simpla, dar acele mici rupturi ii fac mai aparte, nu sunt rupti excesiv deci sunt purtabili, nu imi plac blugii rupti peste tot,sa se vada tot....Prefer ceva mai simplu dar de efect sa ii pot combina la mai multe tinute.
II gasiti aici


Iar ca tinuta sa fie completa, am gasit si o geanta pe gustul meu. O geanta care merge la orice tinuta, mare incapatoare si cu multe compartimente interioare. Imi place si cum este accesorizata cu acel lantisor auriu.


O gasiti aici




Ce parere aveti de wishlist-ul meu? Va place ceva? Credeti ca mi se potriveste?





Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!