marți, 22 decembrie 2015

Amintiri de nepretuit !


Acum, ca suntem la aproape sfarsit de an de 2015, imi aduc cu drag aminte de toate momentele frumoase traite in acest an. Nu pot spune ca a fost un an de exceptie, dar pentru mine a avut o semnificatie aparte. Anul 2015 este anul in care mi-am unit destinul cu sotul meu. Este anul in care am avut cununia religioasa. Nu v-am povestit prea multe atunci, nu am avut timpul necesar. Dar astazi am sa va poveste franturi de atunci :). Sunt amintiri de nepretuit pentru mine pe care le port in suflet. Sunt momente din viata noastra in care ne dorim sa oprim timpul in loc pentru acea amintire. Dar si momente pe care am dori sa le stergem, am avut cateva astfel de momente.




Nunta mea a avut loc pe 25 aprilie, imediat dupa Sfintele Pasti. Ne-am pregatit dinainte psihic si sufleteste pentru acest moment, stiam ce ne asteapta. Dar gandul ca vom fi impreuna toata viata ne intarea. Iata-ne si ajunsi cu o zi inainte de nunta, zarva mare, zapaceala, alergare de colo colo, si incidente care mai de care. Ba chiar cu o zi inainte mi-a sarit ulei incins pe fata, am zis gata aia sunt, doamne ce am mai plans :)). In noaptea aia, nu am putut dormi, m-am sucit in invartit pe toate partile, la 5 eram in picioare :)). La 6 o sunam pe nasa ca vin la ea s-o machiez ( pentru ca da, eu am machiat-o pe nasa ). Apoi a inceput sa sune ba telefonul ba interfonul incepuse sa se adune nuntasii.

Sunt amintiri pastrate pe camera dar si pe hartie. Imi place sa imi pastrez amintirile pe hartie, pentru ca pe Cd le mai pierd uneori ori mi se mai strica laptopul, si apoi plang dupa ele. Asa, le am mereu puse bine.  La nunta nasa mi-a cumparat cu cufat extrem de frumos pe care mi-l doream de mult, si acolo imi pastrez toate amintirile. Imi place ca etse vintage, parca trecut de timp si imi da o stare nostalgica.

Am amintiri in el si de la nasterea fetitelor mele, si de la serbarile lor si toate momentele frumoase din viata noastra sunt in acel cufar. Sunt lucruri pe care orice om le detine, mai bune mai rele, mai frumoase mai urate, sunt amintirile fiecaruia. Cele mai de pret amintiri ale mele sunt nunta mea si nasterea fetitelor.

Consider ca o fotografie face cat o mie de cuvinte !! Iar un fotograf bun stie ce si cum sa scoata in evidenta, stie cum sa puna in valoare acel lucru frumos. Noi am fost foarte multumiti de fotograful nostru, care ne-a surprins ipostaze foarte frumoase. Am sa va las si voua cateva poze de la nunta noastra. 

Pretuieste-ti amintirile !! Doar ele raman



















Sunt fotografiile mele preferate, imi aduc aminte cu drag de clipele acelea. Voi cum va pastrati amintirile?


Am scris acest articol la provocarea Joker Event Club, agenție de servicii filmare, fotografie, sonorizare și lumini, pentru evenimentul tău.


Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!