marți, 22 decembrie 2015

My First OutFit

Iaca numa' maine nu-i Craciunul. Toata lumea zumzaie ca niste albinute prin magazine, prin mall-uri... Si cum altfel puteam si eu sa ma relaxez decat in MegaMall.  Fiind la doi pasi de mine, am zis sa iesim in familie la plimbare si sa-mi etalez noul meu hanorac <3.

Pentru ca da, mi-am luat un hanorac tare tare frumos de pe Shein. Cand l-am vazut lam analizat bine bine si se potriveste perfect stilului meu. Am asteptat ceva dupa el ca a venit prin posta, si apropo nu am platit nici o taxa mi l-a adus postarita acasa.



L-am asortat cu o pereche de colanti luciosi si Ugg-urile mele. Imi place la el ca are si gluga dar si buzunare ( cei drept cam micute putin dar exista :) ). Materialul este bumbac crosetat ( zic eu), ca altfel nu stiu cum sa-l denumesc, e ok la atingere imi place foarte mult. Manecile sunt 3/4 si sunt usor largute de la subrat in jos, gen clopot. Eu mi-am luat masura S si se potriveste, bine ca m-am masurat inainte :).

Va las si pozele sa-mi spuneti cum vi se pare. ( nu sunt foarte reusite, caci mi le-a facut mama si nu prea le are cu pozele :) )




Asa este materialul. 
Sper ca va place hanoracelul meu. Voi ce v-ati luat de pe Shein?




Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!