luni, 14 decembrie 2015

Recomandare Makeup Revolution si Brische


De cand sunt blogger, am inceput sa am o manie pentru cosmetice si farduri. Asa se face ca de aproape 3 ani am inceput sa colectionez farduri si cosmetice. La inceput era un hobby, acum a devenit o pasiune, o pasiune pe care vreau s-o fructific cat mai mult. De-a lungul ultimelor luni, am tot achizitionat ( ca nebuna J) ) farduri de toate felurile. In ultima vreme, au inceput sa ma atraga tot mai mult pigmentii. Mi se par mai puternici ca intensitate dar si ca rezistenta. 
Asa se face ca la ultima mea comanda am inclus si un pigment, dar si un alt fard pe care mi-l doream enorm. Pigmentul Makeup Revolution si fardul de ochi Brische nuanta alb. Imi doream de mult un alb foarte pigmentat si recunosc pe asta l-am cam luat la ghici, pentru ca nu prea stiam nimic de aceasta firma.
Pigmentul are 1,5 grame, si desi probabi vi se va parea foarte putin sa stiti ca nu este, este o cantitate suficienta de produs, pentru ca nu este necesar excesul, cum spuneam mai sus este foarte pigmentat.
Dozajul se face cu pensula prin orificiile flaconului, dar mie imi este putin dificil sa fac asta si prefer sa pun produs in capacelul lui ca sa il pot lua cu pensula.  Nu fac exces de produs pentru ca particulele stralucitoare isi fac bine treaba, imi place s ail folosesc peentru a ilumina zona arcadei sau la un machiaj mai glamy pe toata pleoapa.  Cu sau fara primer este la fel de intens si puternic


Swatch:



Fardul de ochi Brische, il ador. Este asa de puternic nu am intalnit alb asa puternic care sa se vada atat de bine. Despre brandul Brische nu stiu prea multe, dar l-am zarit pe site ca au si alb si am zis sa incerc nu era nici foarte mare pretul si am zis de ce nu!? Acum nu imi pare rau nici o secunda ba chiar vreau sa imi mai achizitionez si alte culori pentru ca imi place ca nu este prafos nu cade de pe ochi si se mentine perfect. De mentionat este faptul ca folosesc primer pentru pleoape la amandoua produse.

Fardul alb imi place sa il mai folosesc si sa mai dau intensitate altor farduri mai putin pigmentate si ma ajuta enorm. Il mai folosesc ziua la ilumiinarea arcadei si al coltului intern.

Swatch:




Dupa cum vedeti si cu si fara primer este destul de puternic. Imi place ca este mat si este exact ceea ce cautam in materie de alb.
Va recomand cu drag aceste produse ale acestor branduri, sunt produse “low-cost” dar care isi fac treaba de minune ba chiar mai bine decat cele foarte scumpe.  Pe YouTube gasiti o multime de tutorial cu aceste farduri. Va las si un clip sa va faceti o idée J



Ne putem face treaba si cu produse ieftine dar de calitate. Si pentru ca mai urmeaza o comanda mai vreau sa adaug cateva culori pe lista sa-mi imbogatesc colectia J) . Poate am sa va arat colectia mea de farduri intr-o zi. De regula eu daca am 50 de creioane de ochi mi se par putine si trebuie sa mai am cel putin inca pe atat. La rujuri le-am numarat zilele trecute si am depozitat  45 de bucati J) ( inca mai au termen ). I’m a shophalcolic J)
Va las si cateva poze cu un machiaj realizat cu ele J




Voi ati folosit aceste game? Cum vi se par?
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!