marți, 15 decembrie 2015

Review Apa de Trandafiri

Am amanat ceva timp acest review datoritaa defectiunii laptopului, dar asa am putut sa testez in voie acest produs. In ultima vreme am inceput sa fiu mai atenta la ceea ce pun pe ten, atat cu make-up-ul cat si cu cosmeticele. De aceea prefer sa ma indrept catre produse bio, detin cateva ( si nu sunt putine deloc) produse pe care m-am axat si care imi sunt indispensabile. Eu am tenul extrem de sensibil, de fapt nu tenul cat zona ochilor... Nu ma pot demachia decat cu apa si sapun pentru ca ma ustura ingrozitor zona de langa ochi. Am incercat si ape micelare, si produse pentru zone sensibile, si demachiante fara alcool, ba chiar am schimbat si cotonetele.. Degeaba.

Asta pana cand am descoperit-o pe Andreea :). Ironia face ca pe amandoua sa ne cheme Sarbu, numa ca difera o litera :) Andreea este o persoana deosebite, ce isi impartaseste experientele cu publicul, cunostintele si realizarile. Asa a aparut si Comorile Marocane.

Astfel ca am primit de la Andreea sa testez Apa de trandafiri Bio . Am fost foarte incantata de acest produs, documentandu-ma pe internet la ce foloseste dar si Andreea explicandu-mi. Astfel ca nu am avut reticente prea mari decat in zona ochilor.

Apa de trandafiri vine in sticluta de plastic foarte tare, iar dozajul se face pe deasupra prin orificiul din capac. As fi preferat sub forma de spray, cred ca se doza mai bine pe cotoneta :). 
Ce promite apa de trandafiri sa faca:

  • curata in profunzime, elimina impuritatile
  • tonifica, hidrateaza
  • are actiune astringenta fapt pentru care inchide porii
  • este antiiinflamatorie, antiseptica, cicatrizanta
  • poate fi folosita ca baza de machiaj
  • descongestioneaza
  • reduce petele
  • mentine echilibrul ph-ului pielii
  • stimuleaza circulatia sangelui
  • stimuleaza procesul de regenerare al pielii cat si al parului
  • este aromoterapeutic datorita aromei sale relaxante
Ce spun eu ca face:
  • curata extrem de bine tenul, dar nu face fata machiajului rezistent la apa
  • tonifica pielea si relaxeaza muschii faciali
  • hidrateaza foarte bine
  • eu am pus si intr-un recipient cu pompita de spray si l-am folosit pe par, ofera luminozitate, si hidratare parului
  • am folosit-o chiar si pe vanatai si s-au vindecat mult mai repede
  • atunci cand ma pensez folosesc o cotoneta imbinata in apa cu care ma sterg si nu mai ramane acea roseata
  • aveam pete pe fata de la urmele de cosuri care s-au diminuat
In concluzie, eu sunt multumita de aceasta apa de trandafiri, eu o folosesc si pe par si pe fata. Dar am pus cateva picaturi din ea si in sampon dar si in crema de corp. Asa de bine miroase. Folosita in stare pura pe fata miroase putin cam puternic pentru mine ( am un soi de astm) dar diluata in cosmetice este perfecta. De cate ori plec de acasa nu uit niciodata sa imi parfumez parul cu ea, iar parul nu mai sufera la frig, nu se mai usuca asa de rau. 

Va recomand cu draga inima produsele bio, nu contin coloranti sintentici, alcool, parabeni si alte minuni care afecteaza considerabil tenul in timp. Pentru mai multe detalii legate de produse o puteti intreba chiar pe Andreea care este o tipa de nota 20 si o gasiti pe pagina de Facebook si va fi foarte incantata sa va raspunda la intrebari :)

Voi ati incercat produse bio? Dar apa de trandafiri? Ce parere aveti despre acest produs?





Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru cuvintele frumoase Claudia și mă bucur văzând că sfaturile și experiențele mele nu au fost în zadar! Te pup și pe viitor promit și alte produse la fel de calitative!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea, meriti toate aprecierile pentru ceea ce ai creat, mai urmeaza un review mai surprinzator :) la uleiul de argan :)

      Ștergere
    2. Multumesc Andreea, meriti toate aprecierile pentru ceea ce ai creat, mai urmeaza un review mai surprinzator :) la uleiul de argan :)

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!