marți, 15 decembrie 2015

Review Sampon Argan Farmec

Acest review vine cu o intarziere considerabila, din cauza jobului si a timpului meu prea scurt :(... Darrrr niciodata sa nu spui niciodata, mai bine mai tarziu decat niciodata :).

Asadar, azi va aduc la cunostinta un produs pe care eu l-am incercat acum ceva timp, din pacate gramajul a fost prea mic pentru parul meu, dar l-am testat cam de 2 ori si jumatate :). Daca il foloseam timp mai indelungat cu siguranta nu as fi regretat. Am strans atat de multe produse de acest gen incat nu stiu cand am sa le termin pe toate, pentru ca am observat ca parul meu a inceput sa se usuce, si tot schimb produsele, dar a si inceput sa cada mai mult, deci le tot schimb pana gasesc produsul potrivit. Nu spun ca acesta nu este potrivit pentru parul meu, doar ca, cantitatea folosita a fost prea mica, dar chiar si asa am reusit sa imi formez o parere despre el.


 Este vorba de Samponul Argan Plus Ulei de Masline de la Farmec :).
La inceput cand i-am vazut textura am crezut ca o sa-mi ajunga mai mult timp, dar este nevoie de mai mult produs pentru o samponare eficienta. Ce promite sa faca:

" - confera rezistenta
  - confera consistenta firului de par
  - vitalitate"

Ce am observat eu inca de la prima utilizare:

-necesita putin mai mult produs
-este bland cu parul
-datorita continutului de ulei de maslina si argan parul este mai matasor si mai stralucitor ( nu mai am senzatia de uscaciune a parului)
-ofera volum dar nu va ganditi ca este unul "wow", este un volum sesizabil daca va cunoasteti parul
-nu usuca parul datorita acizilor grasi esentiali din compozitie



Dozarea se face din tubulet, dar uneori mai pierd produs pentru ca imi aluneca diin mana, tubuletul avand doar 40 de grame. Este foarte potrivit pentru travel el avand un pret de doar 3 lei :)
Va las si lista ingredientelor poate sunteti interesate:


Ati folosit samponul de la Farmec? Cum vi sa parut?




Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!