marți, 15 decembrie 2015

Review VeryMe Lipstick

Iarna ma confrunt mereu cu probleme ba ale tenului prea uscat, ba ale mainilor reci si uscate, mai nou am probleme si cu buzele. Se usuca atat de tare incat uneori imi si sangereaza. Am incercat balsamuri de buze de toate feluri, pana la epuizare. Dar majoritatea sunt neutre nu au culoare sau au miros urat, ceea ce mie nu imi place, urasc sa port pe buze un ruj/balsam cu miros urat.

Acum am strans ceva balsamuri de buze pe care le utilizez cu frecventa pe toate in functie de stare.
Asadar azi va prezint unul din ele de care m-am indragostit :). Imi place nuanta usor pala pe care o confera buzelor si imi hidrateaza uscaciunea lor.

Este vorba de balsamul de buze ( este da fapt un ruj mai intens hidratant pe care eu il folosesc ca balsam) Very Me Lip Addict de la Oriflame. Este un ruj cu o hidratare intensa, cu o colorare frumoasa a buzelor, si un finish lucios.


Eu mi-am ales nuanta Fresh Peach, el pare un portocaliu dar pe buze se vede extrem de frumos, un roz pal, si se poate vedea si luciul de la final. Nu rezista foarte mult, necesita reaplicare, dar nu ma deranjeaza acest lucru, totusi nu este un ruj High-End. Gama Very Me este gama low-cost a Oriflame, dar cu produse foarte bune, mai am si un fard de ochi de la ei, de care sunt foarte multumita. Am sa vi-l prezint intr-un alt articol. Am vazut ca au foarte multe oferte pentru aceasta luna in catalogul curent, va invit si pe voi sa aruncati un ochi, poate va place ceva. Gasiti acolo oferte diversificate si pentru buzunarul fiecaruia, imi plac foarte mult seturile de cadou. Sunt o idee foarte buna pentru a oferi cuiva drag un cadou.

Va place rujul? Voi ati folosit produsele VeryMe? Cum vi se par?



Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!