vineri, 8 ianuarie 2016

10 lucruri despre mine :)

Cu siguranta un astfel de post nu am facut niciodata. Cred ca trebuie sa stiti si cateva lucruri despre mine in materie de cosmetice. Ce imi place si ce nu, ce ador si ce nu...
Va fi un post acru-dulce :)) Dar sa purcedem la treaba zic


  1. Imi plac cosmeticele dulci, cu vanilie, ciocolata (urasc pe cele cu fructe), cocos
  2. Imi plac ambalajele in forme cat mai ciudate, dar care le pot gasi o alta intrebuintare dupa folosire. Am o manie cu chestia asta, mereu ma uit la ambalaj sa vad ce as putea reface cu el
  3. Urasc ambalajele care se desfac greu, un produs care se desface greu ma face sa il evit
  4. Sunt o mare colectionara de geluri de dus. De toate feluri, ba chiar am adunat si cateva orientale. In prezent cred ca am nedesfacute aproape 10 geluri de dus :))
  5. Sunt o impatimita a produselor pentru par. Adun cat mai multe, testez si iar testez, si chiar daca stiu ca nu mi se potriveste, daca miroase frumos si pe placul meu, il folosesc chiar si asa
  6. Sunt putin egoista. Chiar daca am mai mult de 1 produs de acelasi fel, parca nu ma indur de el sa il dau. Nu mereu mi se intampla asta :)
  7. Ador parfumurile. Nu refuz niciodata un parfum
  8. Nu pot purta oja pe unghii mai mult de o zi. De ce? Desi am fost tehnician de unghii, inca nu am scapat de obiceiul de a mi le roade. Si nu merge cu nimic sa scap :)) Tryed and tested :)
  9. Incep mereu un produs de acelasi fel si n iciodata nu il termin. Oare numai eu fac asa?
  10. Nu imi plac sapunurile de fata. In detrimentul lor prefer un gel de fata, sau un spumant.
Cam astea sunt cele 10 lucruri despre mine in materie de cosmetice. Daca sunteti curioase si de lucruri despre mine personal, va astept propunerile. 


Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!