duminică, 17 ianuarie 2016

Casual Dress OOTD

Dat fiind faptul ca am inceput sa comand mai des pe Shein, la ultima comanda am ales aceasta rochita. Pretul nu a fost mare, doar ca din neatentie am luat o marime mai mare., Nu e foarte sesizabil decat la maneci, dar am sa o duc la un croitor sa mi-o aranjeze putin. Per total sunt multumita de ea, materialul este ok, manecutele sunt din voal, deci e perfecta pentru orice anotimp. Si ca o intamplare luna viitoare merg la un botez, si am de gand sa o port atunci. Problema mea ramane machiajul, inca nu sunt hotarata ce am sa port.

Acestea fiind spuse va las cu pozele :)
Pozele nu sunt foarte excelente dat fiind faptul ca trebuie sa le fac in casa, caci afara stim ce viscol este si ce nameti,.. deci adio sedinta afara...











Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!