duminică, 17 ianuarie 2016

Cat de greu e sa-ti alegi pantofii?!

O intrebare relativ usoara nu?! Ei bine, nu e chiar asa de usor. Eu cel putin cand ma pun pe cumparat incaltaminte, trebuie sa mi se potriveasca cu majoritatea tinutelor, sa fie versatili, sa mearga si la blugi dar si la rochite, sa mearga si la geaca dar si la paltonas. Cam greu nu? Ei bine, de problema asta m-am lovit eu zilele astea. Am gasit pe un site din-afara incaltaminte pe gustul meu, doar caaaaaaa.... imi plac nu unul ci trei modele. Si aici intrevine problema cea mare. Nu stiu la care sa ma decid. Imi este extrem de dificil, sa imi aleg o pereche. As lua cizmele, dar nu merg chiar la orice, nu le pot purta cu geaca sport, ghetutele nu merg la fustite mai casual, iar botinele cam merg la orice in afara de sport..

Momentan port niste Ugg-uri ( cam expirate :)) ), si nu imi place faptul ca ma ud mereu, alunec ( risc de rupere de gat :)) ), si nu mi se potrivesc chiar cu orice.



Cizmulitele aceastea imi plac ca sunt lungi pana la genunchi, materialul pare totusi cam subtirel pentru vremea asta, dar imi place designul lor.

Le gasiti aici

Mi-au atras atentia si aceste gretute, imi primul rand imi place ca sunt imblanite, apoi imi mai place talpa, din poze pare "nealunecoasa" datorita modului de dispunere a modelului, deci nu ar exista riscul de "rupere de gat".

Dilema ar fi la culoare. Imi plac amandoua, dar nu stiu ce culoare sa aleg.. Le gasiti si voi aici.

Apoi ar mai fi botinutele acestea, care deja ma si vad combinandu-le in mai multe tinute, pare ca se asorteaza la mai multe stiluri, toculetul acela mic nu e deloc vulgar, imi place ca au atat siret cat si fermoar, iar baretuta aia... imi place pur si simplu. Din nou culoarea bat-o vina. Imi plac ambele, dar parca m-am saturat de negru, dar negrul merge la orice.. stiti si voi cum e cu astea nu!? Le gasiti si voi aici


Voi ce ma sfatuiti sa aleg? Cum sa aleg?

Image and video hosting by TinyPic



4 comentarii:

  1. ghetutele negre cu talpa joasă si blanita. sunt usor de încălțat si par foarte călduroase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca tind si eu tot spre alea pana la urma

      Ștergere
  2. Mie îmi plac cizmele înalte dar nu prea merg acum ...cu siguranță faci țurțuri la picioare .....mai bine optezi pt ghetuțele imblanite :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima data pe alea am pus ochii... dar cand am vazut nametii de afara am zis ca sigur raman inzapezita.. nu razbesc cu ele.. cred ca ghetutele

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!