luni, 18 ianuarie 2016

Melkior "ataca" din nou :)

Dragele mele astazi si maine Melkior au o mega reducere de 20% la produse !!

Eu zic ca este mega afacere, avand in vedere preturile produselor lor. Astazi am primit si eu pachetul meu, in curand va voi posta un machiaj realizat cu aceste produse. Va spun de pe acum, nu le ratati !! Merita fiecare leut !!

Fardurile sunt extra-pigmentate, creioanele cremoase si imi plac la nebunie !! Descarcati acest voucher si mergeti cu el in magazin. Este ok sa il aveti si ca poza in telefon. Sper sa ajung si eu cat de curand in MegaMall sa-mi iau un Cake-eyeliner !! Imi doresc enorm unul, si astept ziua de salariu :))) Am ratat oferta din pacate cu 1+1 gratuit :( asa rau imi pare... Dar voi sa nu ratati oferta aceasta !!




Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!