luni, 25 ianuarie 2016

Iarna vine cu cizmulite noi :)

Dragele mele, eu facui o noua cumparatura. Mai exact imi facut mamicuta cadou :)). Cand am vazut ca a dat gerul asta napraznic afara,m-am panicat putin pentru ca... nu eram pregatita de zapada. Eu aveam niste UGG-uri expirate din piele intoarsa si la cea mai mica umezeala ma faceam fleasca la picioare. Asa ca mamicuta mea, a zis sa imi faca cadou o pereche de cizmute. Ei bine mi-a dat banutii, si eu m-am pus pe cautat cizme. In trecut am mai comandat online incaltaminte si nu am avut probleme. Si asa am decis sa fac si acum, recunosc din comoditate.

M-am intors la site-ul de pe care mi-am luat adidasii din piele, pentru vara. Asa multumita am fost de ei, incat am zis ca dau si a doua comanda. Comanda a mers relativ usor, am bagat in cos minunatiile ce o sa vi le arat, am confirmat comanda, am primit mesaj pe telefon, tin sa precizez ca, comanda am dat-o seara pe la 8 daca nu  ma insel, iar a doua zi am primit mesajul ca cizmele mele vor fi livrate,

Am ales cizmele Black Camel Camile, mi-a placut cum aratau in poze, ma gandeam ca acel bej va fi mai inchis, pentru ca stim cum e cu culorile pe ecranele laptopurilor. Ei bine, vreau sa spun ca au fost exact la fel ca in poze. Mi-am luat masura 37 exact cat port, s-au potrivit perfect. Eu sunt foarte multumita de acest site, promptitudine si corectitudine. Trebuie sa stiti ca daca nu vi se potrivesc sau nu va plac, returul este gratuit. Asadar sa va prezint minunatiile mele pentru care am platit doar 79 de lei + 9 lei curierul ( ceea ce mi se pare extrem de putin ).










Cum vi se pare? Ati mai comandat si voi de pe acest site?
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!