luni, 11 ianuarie 2016

OOTD with Blue Dress


Iata ca a trecut si sarbatorile. Imi pare rau doar de faptul ca nu mi-a ajuns comanda mai repede ca sa va pot prezenta mai repede comanda mea de pe Romwe.
Mi-am achizitionat o rochita. Albastra !! :) Imi place, doar ca... este cu o marime mai mare... pentru ca am calculat gresit marimile, dar nu ma deranjeaza foarte tare acest aspect, se vede putin doar la subrat, dar ii voi face niste pense si va fi ok. Trecand peste acest aspect, rochita este ok, dintr-un material usor, un fel de polyester satinat, usor ( doar usor) elastica, se inchide cu fermoar la spate si cu cordonel. Ce imi place cel mai mult este faptul ca are buzunare. Asa mai pot "cara" cate ceva dupa mine :). Cand comandati sa va uitati atent la marimi si sa va masurati. Acestea fiind spuse va las cu pozele, care nu sunt tocmai perfecte, pentru ca mi le-a facut a mea copila, si eram si in casa, pentru ca afara este extrem de frig si nu am avut cum sa ies in rochita :)

 Sper ca am reusit sa surprind toate detaliile ca sa va faceti o idee despre cum este












Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!