vineri, 8 ianuarie 2016

Recomandari Bio-Make-up + Double Review

Cand vine vorba de make-up, incerc sa caut sa fac cele mai bune alegeri, si mai putin toxice ( nu ca nu ar fi cam toate), dar nu as refuza niciodata ideea unui make-up bio. In trecut am cochetat cu produse de make-up bio, unele m-au incantat, altele nu. Nu pot sa zic ca am testat o multime de produse bio in materie de make-up, dar cel mai mult mi-au placut lipstick-urile. Sunt hidratante si cremoase, si nu usuca buzele. Rimelurile nu m-au incantat, am impresia ca se usuca mult mai repede decat cele normale, si am impresia ca se ingroasa foarte tare pe gene. Deci la capitolul asta, pas !!

De curand am primit niste produse bio. Si cosmetice si make-up. Din cele de make-up, vreau sa va vorbesc astazi. Cosmeticele le lasam pentru mai tarziu :).

 Primul produs cu care voi incepe este fondul de ten Benecos Natural Caramel. Probabil ca va intrebati cine sunt Benecos. Ei bine sunt un brand german de make-up natural si mineral, si se remarca prin intensitatea puternica a culorilor din farduri.

Fondul meu de ten arata asa:
Ambalajul este unul clasic, desi am sa am ceva dificultati la terminare, dar am un truc pe care il folosesc si reusesc sa "storc" si ultima vlaga din produs :). Recunosc, mi-ar fi placut sa fie cu pompita pentru a fi mai usor de dozat, dar e ok si asa..
Problema cu acest fond de este ..... ca nu il pot folosi acum, pe perioada iernii, pentru nuanta este muult prea inchisa pentru tenul meu, fiind Caramel, dar este perfect pentru vara cand am pielea bronzata perfect. Totodata protejandu-ma si de razele soarelui, el continand ulei de migdale si unt de shea. Ambele fiind BIO.

Ceea ce m-a uimit la un fond de ten totusi bio, este puterea de acoperire, destul de mare. Intamplarea face ca am o maaare vanataie pe picior ( nu ma intrebati cum ma pricopsesc cu ele, trag la mine) si am putut sa va fac o mica demonstratie a puterii lui de acoperire. (scuzati-mi intrusele de flocosenii, am dat blur :)) )

Cred ca diferenta este destul de sesizabila. 

Per total este ok, cu beauty blenderul se intinde perfect, nu are probleme de strangere sau de scurgere. Se mentine foarte bine intreaga zi fixat cu pudra, unde mai pui ca este si BIO. Mai nou am invatat sa-l folosesc asa chiar daca este mai inchis la culoare il combin cu fondul meu de ten normal si il folosesc pentru a crea umbre, sau la contouring. Pretul lui este mai mult decat modest pentru un astfel de produs. De la mine are nota 9,5 :)

Urmatorul produs este un lipsticko-balsam :) ( ce cuvant ), nu stiu daca ma intelegeti, deci sa explic. Este un ruj de buze usor colorat, dar care actioneaza ca un balsam de buze, cu o colorare discreta a buzelor. Acesta contine ulei organic de jojoba, ulei organic de floarea soarelui si ceara de albine organica. Toate acestee ingrediente ne ajuta sa ne mentinem buzele hidratate si catifelate. 

    Eu am nuanta Natural Pink Honey si este un bej-maro shinny. Eu acum am buzele foarte uscate, si crapate dar totusi m-am riscat si va arat si voua culoarea rujului pe buze. Este o culoare calda, perfecta pentru un machiaj de zi.



Sunt foarte multumita de aceste produse si vi le recomand si voua cu drag daca sunteti mai atente de fel la ceea ce puneti pe fata. Acum in timp ce scriu mi-am adus aminte ca nu v-am prezentat si creionul de ochi. Dar revin cu postare separata, promit,

Ce parere aveti despre Benecos? Dar despre aceste produse si ideea unor cosmetice de make-up BIO?:



Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!