miercuri, 13 ianuarie 2016

Review Sampon Batiste

De curand am fost si eu selectata in campania BuzzStore si Batiste si am primit pentru testat 8 mini-sampoane Batiste XXL si vouchere de 25% reducere in farmaciile Sensiblu.

Nu am folosit niciodata sampon uscat, si nu prea intelegeam care este treaba cu ele. Mi se parea ciudat ideea unui sampon uscat. Iar cand am primit pachetul m-am pus pe testat.

La inceput am citit instructiunile si am asteptat momentul prielnic pentru a pune in practica samponul. Ocazia nu a intarziat sa apara. Dupa sarbatori nu am avut timp de absolut nimic, parul meu era imbacsit de fixativ si fum de tigare ( de la petreceri), si am zis ca e timpul sa incerc samponul uscat Batiste.

Primul sampon incercat a fost Samponul Cherry

Ce am observat in timpul utilizarii samponului:

  • curata delicat scalpul si parul de reziduri
  • miroase frumos, subtil iar mirosul se mentine in par
  • nu necesita o cantitate mare de produs
  • parul nu mai luceste de la excesul de sebuum
  • ofera un usor volum, dar care nu se mentine
Ce nu mi-a placut la acest sampon este faptul ca se creeaza un nor de praf, iar pentru mine care am un inceput de astm este destul de greu de suportat.

Un alt produs pe care l-am testat, a fost samponul Batiste XXL Volume
Ce am observat in timpul folosirii lui:
  • ofera volum care se mentine si se fixeaza
  • curata la fel de bine ca si cealalta varianta, doar ca mi se pare parul mult prea uscat
  • nu se risipeste produs
  • este delicat cu parul si nu il ataca
Ce nu imi place la acest sampon este acelasi lucru ca si precedentul doar ca acesta face mult mai mult praf decat precedentul. Deci eu il prefer pe acela. La acesta imi place ca ofera volum si fixare pe langa curatirea parului.
 Va las si o demonstatie cu el

Va recomand si voua sa-l folositi cand nu aveti timp si sunteti pe fuga, in maxim 2 minute sunteti gata de iesit pe usa :). Coafura reimprospata. De retinut: Nu inlocuieste samponul si apa !! 

Voi l-ati incercat? Cum vi se pare, care va place mai mult?




Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!