marți, 12 ianuarie 2016

Sa atacam celulita !!!


Ca orice femeie, imi place sa arat bine. Dar cu trecerea timpului, pe pielea noastra raman semne, unele vizibile altele mai putin vizibile, de la fluctuatiile de greutate sau chiar nasteri. In cazul meu pielea are ceva eruptii de la cele doua sarcini. Eu fiind o persoana relative slaba (1,50 h – 42kg), majoritatea care ma vad incep expresia: “ vaii ce slaba esti, de unde fata celulita la tine?” sau “ de la ce sa faci vergeturi nu vezi ce slaba esti?”. Ei bine chiar si o persoana ca mine slaba, poate avea celulita sau chiar vergeturi.

La mine se datoreaza sarcinilor, si nu le-am dat prea mare atentie, pana cand a inceput sa ma deranjeze vizibil, pentru ca, cu timpul devin mai accentuate, capata o tenta de roz.. si sunt deranjate.  De curand am descoperit o gama de produse naturale destinate acestei probleme si nu numai. Dar pentru problema femeilor cu celulita si vergeturi am doua produse de vis.

Aceastea sunt Crema Termo-Reducatoare si Gelul Anticelulitic de la Kosmo Oil. Probabil va intrebati cine sunt. Va spun eu, produsele KOSMO OIL  contin principii active naturale fabricate de cel mai important producator in domeniu, ele fiind formulate pe baza de uleiuri vegetale si uleiuri esentiale. Produsele se pot gasi si in saloanele de infrumusetare, in centrele spa dar si in salile de fitness.
Eu folosesc prima data Gelul Anticelulitic, apoi Crema Termo-Reducatoare. Dar sa va spun cate ceva despre gel.


Gelul contine cafeina si scortisoara, cafeina avand rolul de detoxifiere, “arzand” celulita. Scortisoara actioneaza in profunzime impotriva depunerilor inestetice, regenereaza si activeaza circulatia sangvina.
Atunci cand aplic gelul pe piele simt o usoara senzatie de incalzire, chiar de bine. Dupa cum v-ati dat seama consistenta lui este de gel.

De fapt mie imi pare un jeleu J, e o consistenta placuta. Mirosul de asemenea este de scortisoara dar predomina si cafeina.  Pe acesta il folosesc dimineata si seara constant. Rezultatele in cazul meu au fost vizibile dupa 2 saptamani, de folosire zilnica. Vergeturile si celulita s-a mai estompat, pielea este mai ferma si mai neteda, si are o elasticitate aparte. De retinut este faptul, ca nici o crema/gel anticelulitica nu va avea efect daca nu este folosita conform instructiunilor si zi de zi, si fara un ajutor suplimentar precum sportul si o alimentatie corecta.

Urmatorul produs pe care il folosesc odata cu acesta este Crema Termo-Reducatoare. Spre deosebire de Gelul Anticelulitic care actioneaza asupra celulitei, crema actioneaza in profunzimea tesutului adipos prin procesul de termosudatie. Termosudatia este procesul  prin care eliminam surplusul de apa prin transpiratie si urina, eliminand odata cu ele si toxinele si grasimile “topite”. Termosudatia nu deshidrateaza !! Ne deshidratam daca nu ne hidratam correct si corespunzator cu apa.

Crema contine Unt de Shea, care este cel mai bun antidot impotriva imbatranirii pielii, reducand vergeturile si cicatricile. Stimuleaza regenerarea celulara si totodata hidrateaza pielea. Mai contine si un concentrat termo activ din 4 uleiuri vegetale ( ulei de migdale, ulei din seminte de piper negru, ulei essential de Salvie Sclarea) care cresc microcirculatia locala si pregatind pielea.
Intr-adevar, uleiul de seminte de piper negru isi face bine treaba, pentru ca dupa aplicare incepe sa se incalzeasca usor usor pielea. Se recomanda dupa aplicarea cremei, a ne infasura in film osmotic ( folie, sau blister). Eu cand sunt singura acasa, dupa ce o aplic, imi infasor burta si picioarele in folie cand pielea da semne de incalzire. Pe langa efectul anticelulitic are si efect de slabire, pentru ca aplicand folia, si facand miscare se produce termosudatia ( transpiratia), si astfel scapam si ce tesutul adipos in plus. Repet, nici o crema nu are efect fara miscare si fara a respecta un program strict, daca aplicam crema acum si mai aplicam peste 2 zile si tot asa, nu o sa avem efectele dorite si vom crede ca nu este bun produsul. Tine si de vointa.

Crema are o consistenta mai groasa si se aplica intr-un strat mai generos si se maseaza bine bine inainte de aplicarea foliei. Imi place enorm de mult faptul ca acest borcanas are pompita, astfel dozajul se face corect neriscand sa pierdem produs.



Pe mine m-au cucerit aceste produse iar preturile lor sunt mai mult decat ok. Sunt permisibile si accesibile oricui. Vointa sa avem.

SFAT: Pentru rezultate optime, folositi produsele dupa baie sau dus cand porii sunt deschizi si produsul intra in profunzime si actioneaza adanc!!

Am sa va mai arat si alte produse ale aceleasi game, dar am unul mai special pentru voi despre care cu siguranta nu ati auzit prea des J Pastram suspansul.


Acestea fiind spuse va invit sa comentam impreuna despre aceste produse. Cum vi se par? Ati auzit de ele?

Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!