miercuri, 6 ianuarie 2016

Surpriza Flormar + Review

V-am povestit pe facebook ca, cu o zi inainte de Craciun, am primit primul meu cadou, de altfel si singurul, de la Flormar. Nu ma asteptam, mai ales ca habar nu aveam de aceasta atentie. Cei de la Flormar au fost singurii de la care am primit un cadou anul acesta, si aici nu ma refer la colaboratori ci la general. Sad me :( a uitat anul acesta Mos Craciun adresa, sau cine stie... a fost cam lefter :). Anyway.. a avut cine sa see gandeasca si la mine :)

Asadar am primit supriza cu bratele de deschise si ca un copil mic care se bucura de jucarie noua. Abia asteptam sa vad ce delicii se ascund in superba punguta pe care am si pastrat-o. Imi plac genul asta de atentii, asta arata cat de mult isi apreciaza firma respectiva bloggerii. Un plus de la mine.
 Produsul care m-a incantat maxim ( nu ca restul nu le-am apreciat si le iubesc), dar pe acesta mi-l doream de mult si parca cei de la Flormar mi-au citit dorintele, este vorba despre pudra transparenta Invisible Loose Powder , mi-o doream de muuult timp.

Imi place extrem de mult ambalajul, se deschide super usor, dar cel mai mult imi place buretelul de aplicare, nu l-am inlocuit cu pensula, pentru ca imi place pufosenia lui :). 
Spuneti voi ca nu-i pufoasa?

Produsul in sine ... IL ADOR !!  Sunt genul de persoana cu tenul nu gras, extra gras in zona T. Si chiar daca folosesc pudra pentru ten gras, dupa cateva ore ori se "crapa" ori incep sa luminez ca un bec. Pudra aceasta este perfecta pentru tenul gras, de cand am primit-o o folosesc la fiecare machiaj, si imi retine machiajul mat intreaga zi, fara a mai fi nevoie de retusuri, desi recunosc uneori ma tenteaza pufosenia aia mica :). Textura lui este extrem de fina, cu particule HD, ce ofera fermitate si hidratare tenului. Da da ati citit bine, hidratare. Probabil va ganditi cum poate o pudra sa hidrateze tenul? Ei bine, nu il usuca cum fac majoritatea pudrele, de acolo am inventat si cuvantul "crapat", gen nu se infiltreaza prin ridurile fine ale fetei, dand aspectul acela crack. 



Produsul pe care il detin eu este Silver sand, nuanta adaptabila oricatui tip de ten. Flaconul are 18g de produs, poate vi se va parea putin, dar va asigur ca este suficient produs pentru aproximativ 3 luni :). 
Pretul este mai mult decat prietenos, asa ca va invit si pe site unde veti gasi o multime de produse noi.

Voi ati folosit produse Flormar? Care va plac?


Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!