miercuri, 13 ianuarie 2016

Tombola Melkior

Ati auzit?? Ati vazut?? Melkior va premiaza.

Pentru orice cumparaturi din magazinele fizice din Bucuresti, Cluj-Napoca sau Constanta, puteti castiga o promovare de catre Melkior.
Cine nu si-ar dori publicitate de catre Melkior?? Mai ales ca sunt experti in machiaj.

Colectia I'm Famous cuprinde o gama de produse cu care puteti realiza orice machiaj, perfect conturat si echilibrat. Cine nu iubeste produsele Melkior? Eu inca nu am avut ocazia sa incerc nici un produs de-al lor, dar niciodata nu este prea tarziu :). Am tot citit recenzii ale altor bloggerite si m-au facut curioasa. Ma tenteaza extrem de tare tusul pentru ochi Eyeliner Cake, dar si fardurile de pleoape Matte.

Cred ca am sa trag si eu o tura pe la magazinul din MegaMall. Spor la cumparaturi va doresc !!



Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!