luni, 4 ianuarie 2016

Wishlist Dresslink

La multi ani !! Iata ca a venit si Anul Nou, si eu tot nu am apucat sa imi pun ordine in toate cele. Pentru noul an am multe planuri in legatura cu blogul. Stai tuned :).

Primul articol din 2016 vine cu un wishlist, de pe un site din afara. De cand am luat de la Shein, m-a cuprins febra hainutelor de afara. Eu sunt multumita de ele dar si de ceea ce ofera site-urile din afara. Cu putina atentie veti avea hainute foarte calitative si de bun gust. Dresslink este un site in care puteti gasi absolut de toate, de la copii pana la accesorii de petrecere si accesorii pentru make-up care la noi se vand la supra-pret. Aveti si categoria Free Shipping unde aveti posibilitatea de alege produse cu transport gratuit.

Tot colindand site-ul mi-am gasit cateva articole de care chiar aveam nevoie si care mi-au placut de cum le-am vazut fara ezitare. Haideti sa va arat si voua comanda mea :)




Imi plac la nebunie UGG-urile. Chiar daca nu sunt originale pe mine ma tin destul de mult timp, conteaza si cum le ingrijim. Nu am mai avut pana acum UGG-uri lungi, iar designul astora mi-a placut la nebunie, am deja o multime de combinatii cu ele :)

Eu am ales culoarea Beige numarul 37, conform tabelului de marime. Le mai gasiti in varianta, negru, camel si pink, si coffe. Iar pretul lor de 5,37$ mi se pare mai mult decat prietenos.

Un alt articol de care aveam nevoie si pe care l-am gasit mai mult decat convenabil pentru mine este un trening, format din 3 piese. Acesta contine pantaloni, vesta si bluza. Nu am mai avut pana acum un trening din 3 piese, la noi fiind clasic pantaloni si  bluza. Materialul este bumbac ( din ce am citit pe site, si din ce am vazut pozele reale). Il gasiti pe mai multe variante de culori. Eu am ales gri spre negru. Conform tabelului de marime am luat L, iar la fel pretul acestuia este mai mult decat ok, de 9,26$. Il gasiti aici.

Prin multimea de articole am gasit si un plovaras. Imi place ca este tricotat, si imi aduce aminte de mama cand tricota plovere cand eram mica. Imi mai place si faptul ca este lung si are si buzunare. Cu o pereche de colanti si o bluza merge perfect. Eu am ales culoarea mai inchisa, marimea fiind universala. Il gasiti aici

Si cautand pe site chestii dragute am dat peste niste sosetele ce mi-au luat ochii. Nu stiu ce material s sunt, nici nu ma intereseaza la cat de dragute sunt. Cele cu inghetata le ador. Iar de pret ce sa mai spunem?!  Spuneti voi nu sunt dragute? 
Le gasiti aici
              aici
             aici
Totalul produselor mele au facut 21,36$.
Daca va inregistrati pe site primiti un cupon de reducere de 50$ din care se scade valoarea produselor cumparate. Nu-i asa ca e convenabil?

Voua ce va place din wishlistul meu? ati mai facut comenzi pe acest site? Astept parerile voastre








Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Iubesc acel trening, cel 3în1 <3, mi am comandat și eu unu, sper sa ajungă cat mai repede.
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Da da da , si mie imi place maxim si eu abia astept sa vina, cam in 20 de zile am fost anuntata :)

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!