joi, 21 ianuarie 2016

Wishlist + Order CNDirect

In ultima vreme ma cam cuprins febra cumparaturilor online. Si nu de oriunde, ci de pe site-urile asiatice. Probabil ca multora va e teama sa comandati, ei bine eu am descoperit cateva de care sunt multumita, produsele sunt ok, sunt amabili, raspund prompt oricaror intrebari.

Tot uitandu-ma pe net am descoperit inca un site cu produse extrem de ieftine, unele care la noi au pret de 3-4 ori mai mare. Pai de ce sa platesc un pret de 3-4 ori mai mare cand pot sa mi le iau mult mai ieftin si diferenta s-o cheltuiesc pe altceva? Ce daca astept aproape 30 de zile dupa comanda? Nu ma grabesc nicaieri, doar stiu de la bun inceput cat am de asteptat.

Zic sa va prezint si voua site-ul CNDirect.com.  Este un site asiatic unde gasiti absolut tot ce va doriti, de la accesorii pentru casa si bucatarie, pana la gadgeturi, beauty accesories si hainute.



Eu m-am indreptat catre zona de beauty, pentru ca mi-au facut cu ochiul ( recunosc si din curiozitate) cateva produse.
Mi-au sarit in ochi un set de pensule pentru ochi. Recunosc, curiozitatea m-a impins sa le pun in cos, dar si pretul mic. Perii sunt din material sintetic foarte moale. Sper sa nu am suspriza si sa cada la prima spalare. Desi din pozele reale vazute pe site, ele arata bine.. acum nu stiu vom vedea cand vor veni.

Bineinteles ca nu am rezistat tentatiei de a lua inca un set de pensule. De aceasta data am ales un set de pensule pentru fond de ten si blush . Pe astea le-am ales pentru ca mi s-au parut "girly" acel roz si sunt mari si stufoase, sper ca nici lor sa nu le cada vreun par :). Pensula de fond de ten chiar nu aveam, era singura din arsenal care imi lipsea. Asadar am mai multe acum :)) decat una.

Dupa zona de beauty mi-am indreptat atentia si catre fashion. Am ochit in zona de genti, o geanta tip postas cu franjuri pe negru. Albul la mine nu tine.. se murdareste extrem de repede, iar maro.. mi se pare expirat :)). Imi plac franjurii ei, dar si lungimea baretei de la umar. In poza arata bine, vedem cand vine ce si cum.

Apoi am zis ca tot sunt pe un site ieftin, am tras cu ochiul putin si in zona de Free Shipping unde gasiti numai produse cu transport gratuit. De acolo mi-am ales 2 minunatii de cercelusi, imi plac gablonturile, iar astea mi-au placut mult. Cei rotunzi sunt o dragoste de de mult de-a mea, iar lebedele acelea sunt.. off.. Spuneti voi ca nu sunt dragute? Am citit la material ca sunt din cupru, pentru mine este ok sunt alergica la argint ma mananca extrem de tare urechile.. aur.. nu imi permit momentan. Si cupru am mai avut. Nu mi-a creat disconfort, plus ca nu ii port permanent ca sa imi lase negreli sau alte chestii. Pus in cos :)

Si am ajuns si la un subiect putin delicat, problema sanilor. Eu sunt foarte slaba de fel, si nici nu prea am ce baga in sutien, si uneori mai port o bluza sau o rochita mai decoltata, dar se vede urat. Ei bine pe site am gasit niste "trucuri" cu care pot creea iluzia de "mare". Sunt niste pernite de silicon care se baga in compartimentul din sutien si creeaza diferite efecte. Eu l-am ales pe cel pentru marire. Pe site gasiti mai multe modele si tipuri in functie de nevoie. Abia astept sa vina sa vad daca se vede vreo diferenta.

Va recomand si categoria Free Shipping unde gasiti majoritatea bijuteriilor la un pret foarte mic si cu transport gratuit.  La inscriere aveti si un cupon de reducere de 50$ din care va puteti scadea costul total al comenzi. Comanda finala difera de la caz la caz pentru ca plata transportului se face in functie de greutate.

Ce parere aveti? Ati mai comandat de pe site-uri asiatice?





Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!