joi, 11 februarie 2016

OOTD: Blue is Fashion

Am revenint cu o tinuta noua, caci nu am mai apucat sa postez de mult din cauza serviciului. Sunt cam in pana de timp si am absentat ceva timp. Am profitat de weekendul trecut ca a fost soare si frumos, m-am echipat mi-am luat fotograful de ocazie ( Alessia :) ), si am iesit in parc, sa va arat si voua tinuta mea.

De curand am mai primit o noua comanda Romwe. Mi-au placut aceste articole cand le-am vazut si am zis ca vreau sa le am.

Pantalonii sunt subtirei si au aspectul unor blugi, materialul este elastic ( imi place asta ), se muleaza perfect pe corp si sunt masura S mi s-au potrivit perfect.

Hanoracul este ceva mai grosut, este matlasat pe dedesubt si chiar tine de cald. Buzunarele sunt putin mai micute nu sunt adanci, gluga este cam fixa pentru capul meu, dar si asa nu suport glugile. Mi-a placut ideea de fermoar intr-o parte. Marimea este tot S dar imi pare ceva mai mare decat as fi vrut sa fie, se potriveste mai degraba unui M.
Sper sa va placa pozele mele

Blugi aici
Hanorac aici














Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!