marți, 23 august 2016

CatEye Make-up


A trecut ceva timp de cand am fost in concediu. Concediu mi l-am petrecut la mare, si cum sunt make-up addicted, a trebuit sa trec si prin Maritimo Center din Constanta. Am vizitat magazinul Nyx, nu am cumparat nimic, doar am tras cu ochiul :), in schimb am achizitionat alte produse de la o firma ce o vazusem pe facebook, mi-a trezit interesul si am zis de ce nu. Si nu imi pare rau nici o clipa.

Magazinul se numeste Note Cosmetice si este situat in centrul comercial Maritimo din Constanta dar si in Bucuresti in Baneasa Shopping City.

 
Detin un fond de ten cu SPF 15, Mineral Foundation nuanta 402, un tus de ochi Ultra Black Eyeliner cu penita, Mattemoist Lipgloss Nuanta First Kiss 405 ( un rosu superb ), Pudra Terracota Powder Caramel Cake 03 , Fullcoveraje Concealer nuanta Sand 03 si Long Wearing Lipgloss  nuanta Fuschia 17.

 Am realizat 2 machiaje in intregime cu aceste produse 





In pozele cu watermark surpriza vine de la ochi, folosind pudra Terracota Powder pe post de fard, are niste reflexe frumoase si trebuie sa fim inventivi cateodata :)

 Aici aveti un close-up al rujului Mattemoist Lipgloss Nuanta First Kiss 405 dar si o poza cu rezistenta acestora. Textura este foarte fina, cremoasa, e o placere sa il porti pe buze, nu usuca nici un fel buzele chiar se simt hidratate.

Testul este facut ieri, si azi inca mai am urma de ruj. La capitolul rezista sunt foarte buni. Am in plan in alte cateva culori.

Impreuna cu produsele am primit si un portfard minunat in care mi le pot tine cand plec dar si un catalog cu produsele.
Va invit si pe voi sa urmariti pagina de facebook pentru ca veti gasi multe oferte tentante, precum cea de luna aceasta. Daca cumparati de minim 35 de lei pana la sfarsitul lunii veti primi gratuit o oja la alegere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!