duminică, 28 august 2016

Wishlist StyleWe


Probabil ca ati auzit ca Shein si Romwe, momentan nu mai livreaza la noi, nu stim inca cauza, asadar m-am indrepatat catre alt site.
Am tot cautat, mi-a placut StyleWe. Am vazut ca au si o oferta misto, la 60$ cheltuiti transportul e gratuit :).

Am intrat sa vad ce minunatii au, si cum sunt putin obsedata de genti, m-am indreptat direct catre "raionul" de genti. Au o multime de genti, as putea spune chiar Unique Handbags .

Am pus ochii pe 2 gentute care mi se par super deosebite ( din punctul meu de vedere )

Mi-am pplacut extrem de mult Doncel

Mi se pare super dragut designul ei si e micuta si cocheta :). Dar avand in vedere pretul  ( 175$ ) este putin cam greu accesibila pentru mine, 

Pentru servici, mi-a placut aceasta gentuta Just Star, micuta dar totusi incapatoare, iar culoarea chiar e super misto.

Imi plac detaliile de pe ea, dar si manerul scurt. Pretul este ok zic eu, 49$.

Apoi, mi-am indreptat privirea catre alte articole si am gasit o rochita care imi place foarte mult. Doar ca ma cam sperie pretul ei ... Mi se pare cam mult pentru o rochita. 
Rochita Zeraco mi-a atras privirea prin imprimeul ei vesel si colorat.
Peisajul de pe ea mi se pare superb, si daca stau bine sa ma gandesc s-ar potrivi si cu gentuta roz :). Pretul ei este de 102$ din pacate. 

Dar poate in viitorul apropiat voi reusi sa o iau.

Cam atat am pus in wishlist. Voua va place ceva? dar din wishlist-ul meu? 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!